fredag 21 december 2012

Som smör i solsken

Oj vad vi sålt skinn den senaste vecka! Jag är nästan lite i chock! De vackra skinnen anländer. Vi känner, bedömer, beundrar och tittar tillbaka på gamla anteckningar. Och sen åker vackerheterna iväg ett efter ett. Lite separationsångest kan en väl få ha!
Men nu är det alltså slut igen av de grålockiga skinnen! Jag hoppas att de som verkligen ville ha till julklapp hann med. Om ni inte hann med så kommer nästa omgång i v 2, alltså efter helgerna. Och det går bra att köpa presentkort, om man vill.
Vi har öppet lör 22/12 kl 13-17 också. Några kuddar finns i lager, boor och annat smått och gott, samt brickor,underlägg och återbruksslöjd från Jag Blommar. Fin fina julklappar i sista-minuten för den som inte vill trängas i stan!

Oj, höll helt på att glömma meddela en glad nyhet! Nu tar jag även emot kortbetalningar, via mobiltelefonen, med iZettle! En jättebra lösning för oss som är småföretagare. Detta innebär också att jag även framöver kan ta emot kortbetalningar när vi är på marknader. Det är fantastiskt med ny teknik.

Inga kommentarer: